bakjes en armbanden

14-08-2013 21:59

Naast de gebruikelijke doosjes (al dan niet met deksel) heb ik ook 2 open bakjes gemaakt.

Een lijkt me heel geschikt voor nootjes of kralen, de andere is op pootjes en ziet er gewoon leuk uit misschien als decoratie met wat leuk vulmateriaal erin?

open schaaltjebakje op pootjes

De foto's geven niet echt heel goed weer hoe ze eruit zien, maar meer kon mijn telefoon er niet van maken helaas. Ik zal binnenkort een aantal creaties eens professioneel laten fotograferen .

Ook heb ik een boek gelezen over sieraden maken van origami en ben ik begonnen met eenvoudige kralen die zijn gevuld en afgelakt.

Deze heb ik aan rijgelastiek geregen voor een rekbare armband. Het voelt erg licht en prettig aan en het lijkt me ook leuk om er meer van tegelijk te dragen. Het kost alleen wel erg veel tijd voordat 1 armband af is.

armband van origami kralen

—————

Terug